מדיניות משלוחים - שאלות נפוצות

אנו רואים שיש לך כמה שאלות לגבי אופן המשלוח / זמני אספקה / החזרות מוצרים . 

עמוד זה נועד לענות על שאלות אלו בדיוק – אך במידה וישנו סעיף שאינו ברור לך , נשמח לעמוד לשירותכם :

  • יש לכם עדיין שאלות ? נשמח לעזור ! צרו קשר עם צוות התמיכה של האתר בימים א-ה בשעות 10:00-18:00  במספר 0548000282 נשמח לעמוד לשרותכם ולענות על כל שאלה שנשארה פתוחה . 
  • השעה מאוחרת בלילה  ? שלחו לנו הודעת whatsapp לטלפון התמיכה ונשמח לענות באופן המהר ביותר . 
  • כל הזמנה שתסומן בסוג משלוח "איסוף עצמי" – תהיה ניתנת לאיסוף במוקד איסוף ברמת גן – קביעת זמן האיסוף יתבצע בתיאום עם הלקוח לאחר אישור ההזמנה .
  • יש להגיע לאיסוף ההזמנה אך ורק לאחר קבלת אישור  כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.
  • בנוסף ניתן לתאם איסוף מול שירות הלקוחות בטלפון 0548000282 בשעות הפעילות או לחלופין לשלוח הודעת whatsapp בכל שעות היום .
  • הזמנה מעל 350 ש"ח מסומנת באופן אוטומטי תחת קטגוריית "משלוח חינם" בדף התשלום . בנוסף , באפשרותכם לבחור באופציית "איסוף עצמי" תחת לשונית "סוג משלוח" בדף פרטי ההזמנה.
  • סוג המשלוח  – החברה תקבע את סוג המשלוח (דואר ישראל, Boxit , שליח עד הבית) ע"פ שיקול דעתה . הלקוח יעודכן בשיחת טלפון / הודעת SMS לגבי סוג המשלוח וזמני אספקה באופן אישי .
  • שינוי סוג המשלוח בקטגוריית משלוחים חינם – במידה ואת/ה מעוניינים בשינוי סוג המשלוח המיועד לכם , אנא צרו איתנו קשר במספר 0548000282 בשעות הפעילות ונשמח לעשות את המירב כדי לעזור לכם .
  • משלוח באמצעות שליח עד הבית –באפשרותנו להביא את המשלוח עד לביתך בזמני משלוח גמישים ,נוחים ומהירים יותר משאר אפשרויות השילוח.  השירות ינתן לאזור המרכז וליישובים הבאים: מודיעין מכבים רעות , פלמחים , יבנה , רחובות , בת ים , חולון , ראשון לציון והסביבה , נס ציונה , באר יעקב , לוד , רמלה , בן שמן , כפר טרומן , שוהם , יהוד , רמת גן , תל אביב , בני ברק, פתח תקווה , אלעד , ראש העין והסביבה , רמת השרון והסביבה , הרצליה , כפר סבא , רעננה , געש.
  • שליח עד הבית לישובים מרוחקים – היישוב שלכם קרוב לאזור החלוקה? צרו עמנו קשר במספר 054-8000282 ונעשה את מירב המאמצים להגיע ליישוב בו אתם מתגוררים. יתכן והגעה ליישובים שאינם מצויינים ברשימה שלעיל יהיו כרוכים בתשלום נוסף – בהתאם לגודל המוצר ומרחק השילוח.
  • חיוב עבור סוג המשלוח ואישורו יבוצעו במעמד אישור ההזמנה, במידה והיישוב אינו נכלל באיזור המשלוחים מסוג שליח עד הבית (המצוין בסעיף שלעיל) תתבצע פניה של צוות האתר ללקוח כדי לתאם אפשרות חלופית המוסכמת על ידי הלקוח, במידה ושאר אפשרויות השילוח שיוצעו ללקוח אינם תואמים את ציפיותיו הלקוח יהיה זכאי לזיכוי כספי מלא.
  • מסירת המשלוחים מסוג שליח עד הבית מתבצעת בימים א'-ה' בין השעות 10:00-23:00. תאריך והשעה יקבעו בתיאום מראש מול הלקוח בשיחת טלפונית / הודעה מראש . 
  • ברצונכם לשנות את סוג המשלוח? בחרתם במשלוח מסוג איסוף עצמי אך ברצנוכם לשנות למשלוח בדואר רגיל, מהיר או שליח עד הבית? צרו איתנו קשר במספר 054-8000282 ונשמח לספק לכם את המוצר באחת מאפשרויות השילוח, תוספת התשלום עבור המשלוח מותנת בסוג המשלוח, ובסוג המוצר וגודלו ותבוצע רק לאחר תיאום ואישור הלקוח, תוך מתן זמני משלוח אשר יהיו תקפים מרגע שינוי סוג השילוח.
  • הזמנות אשר התקבלו במערכת האתר לאחר השעה 12:00 או בערב חג/יום שישי תטופל כהזמנה שהתקבלה ביום העסקים הבא.
  • כל מקרה שצוות החברה ידע על עיכוב צפוי באופן אספקת המוצר ועיכוב ההזמנה-  אנו נדאג ליידע אתכם על כך.
  • כל הפרטים הנוגעים לאופן ההחזרות מופעים בתקנון האתר . תחת הכותרת "ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים" באופן מסודר.
  • יש לכם עוד שאלות ?  נשמח לעמוד לשרותכם בטלפון שמספרו 0548000282 בשעות הפעילות .